.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...
یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر

خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر «اسفندیار رحیم مشایی» رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر تغییر رحیم مشاعی مطرح شده بود و نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع بودند اما احمدی نژاد با وجود انتقادات فراوان از رحیم مشاعی، حاضر به برکناری وی نشد. با این حال، شنیده می‌شود اکنون شخص رئیس‌جمهوری برای تغییر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دست به‌کار شده است.

«علی کردان»، «علی ریاض»، «علی‌اکبر جوانفکر» و «محسن احمدی» چهار گزینه مطرح شده برای این سمت هستند.

به گفته این منبع آگاه، گویا «محمود محمدی» نماینده آباده و «امیررضا خادم» نماینده تهران نیز جزو گزینه‌ها بوده‌اند که محمدی حاضر نشده این سمت را بپذیرد و خادم نیز به خاطر اینکه در مورد بحث نمایشگاه کتاب و ساعت رسمی کشور مقابل دولت ایستاده، از لیست احمدی‌نژاد حذف شده است.

این منبع آگاه با اشاره به جدی‌تر بودن «کردان» در میان گزینه‌های موجود، خبر از آن داد که شایعات اخیر مبنی بر حضور کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان مشایی و با هدف انحراف خط برکناری وی منتشر شده ‌است./آفتاب


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.